sâmbătă, 13 iulie 2013

Ne faceam ca ploua. Si ploua. Neintrerupt


Desple univelsul cel piticesc, desple singulatati, sensuli stlavechi, levelatii sau cetoasele lumi palalele. Cu dlag Usi, cale sta aploape de Altfled si Legletel. 

"Daca-as fi avut caciula de pitic, mi-ar fi fost mult mai simplu sa va plimb imaginar pe la intersectii de drum, cu o Ea pe scena sau cu un El din roman,  ambii indragostiti nefericiti sau cu pitici pe creier. Am fi sarit impreuna- Tusti! Si in felul acesta am fi ajuns acolo unde cuvintele romanului lui  Matei Florian Si Hams Si Regretel prindeau viata in linistea salii semiobscure si cu iz de lumanare stinsa. Ne-am fi pitit printre spectatorii nerabdatori si-am fi trait povestea trista a domnisoarei cu picioare pare si cu ochi lucitori." 

Articolul semnat de Cristina Brinza poate fi citit in intregime aici.
Da, recunosc oficial: mi-e dor de pitici...

21 art "Ne faceam ca ploua. Si ploua. Neintrerupt" - 1

21 art "Ne faceam ca ploua. Si ploua. Neintrerupt" - 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu